tisdag 26 juli 2011

Kändisars förlovningsringar

Kändisars ringar är verkligen stora det verkar vara ju större desto bättre :). Här nedan är några ringar jag hittade:
Detta är Ali Larters förlovningsring. Stilren men inte min smak.
Detta är Catherine Zeta Jones förlovningsring. Jag gillar att stenen ligger på detta sätt, ovanligt när man jämför med andras ringar.
Detta är Jessica Simpsons nuvarande förlovningsring. Lite ovanlig med den röda stenen.
Detta är Kate Beckingsales ringar. Jag gillar kombinationen av ringarna.
Detta är Kate Hudsons nuvarande förlovningsring. Den var stor!
Detta är Megan Foxs ringar. Stort var det här med.
Detta är Reese Witherspoons nuvarande förlovningsring. Även här en stor sten i mitten.
Detta är Victoria Beckhams ring. Den är störst av dem alla! Inte så förvånad :)


Själv är jag inte särskilt förtjust i ringar med en stor sten i mitten. Den som tilltalar mig mest är Kate Beckingsales ring. Dock skulle jag inte vilja ha en sådan. För min del är det lite en praktisk fråga. Klant som jag är så är jag orolig att jag skulle ta sönder ringen. Detta är mer jag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar